30.11.09

COMPROMÍS DE REPRESA

Fa unes setmanes, un amable lector de blogs, parapetat sota el nom de "Van Swieten", m'escrivia si el blog Mozartmania seguia actiu. Efectivament, així és, però m'he permès algunes "infidelitats" i excessius flirtejos amb l'altre blog musical (Dietari Operístic) i el blog més reflexiu a partir de temes d'actualitat i vivències estètiques personals (El bitllet).
Insisteixo que Mozartmania segueix dempeus. A l'espera, com diu "Van Swieten", que els seguidors proposin temes, és clar. De moment, he obert un quadern endreçat a un calaix del meu escriptori. És una llibreta encetada el 2006, any del 250è aniversari del naixement del "nostre" Wolfgang Amadeus. La cosa va començar la matinada del 31 de desembre a l'ú de gener d'aquell 2006 i em proposava fer el sà exercici d'escoltar-me, per ordre estrictament cronològic, les obres mozartianes una per una i fer-ne un breu comentari. Al llarg d'aquell any vaig arribar fins a 1772 i el KV 130 (la simfonia nº18 en Fa Major). De moment, aniré volcant al blog els comentaris, any per any. Mentrestant, és clar, seguiré amb les audicions. Però us demano temps i paciència. Gràcies per concedir-me les dues coses. No us fallaré.

2 Comments:

At 11:59 a. m., Anonymous Inés said...

Enhorabona i rebenvingut. La veritat és que molts mozartians t'enyoràvem, encara que els qui també somoperòfils estem de sort amb el teu simpàtic i lluminós "dietari"

 
At 1:30 p. m., Anonymous L'apuntador said...

Ep!
Jo també trobava a faltar una certa dosis mozartiana. Gràcies per la tornada.

Et proposo un tema, a veure què et sembla: l'altre dia vaig saber de la mort del gran musicòleg Robbins Landon. Als diferents obituaris en destacaven sobretot el seu paper en la recuperació/investigació de l'obra de Haydn, però també va escriure i molt sobre l'obra de Mozart, oi?

Gràcies de nou i fins aviat!

 

Publicar un comentario

<< Home